Heerhugowaard naar Ulm - Reisverslag uit Reutti, Duitsland van Lisette Elk - WaarBenJij.nu Heerhugowaard naar Ulm - Reisverslag uit Reutti, Duitsland van Lisette Elk - WaarBenJij.nu

Heerhugowaard naar Ulm

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

06 Augustus 2014 | Duitsland, Reutti

Hallo allemaal,

Ik was eerder op bestemming dan ik had verwacht dus ik heb genoeg tijd om een verslag te schrijven.
Vanmorgen om 5.00 uur de wekker. Om 6.15 uur waren papa, mama, Josiene en Shelley er om mij uit te zwaaien. Ik had nog zo tegen mijzelf gezegd dat niet mocht gaan huilen, maar ik kon er niks aan doen. De tranen kwamen vanzelf. Vervolgens kwamen ook de tranen bij mama, Josiene en Shelley. Papa had wijde neusgaten (voor de kenners).

De reis is goed gegaan. Niet eens fout gereden. Of… zal ik dit echt vertellen? Vooruit. Ik ben wel fout gereden vandaag, al na een half uur!! Blond he? Laatste tijd veel richting Den Haag gereden dus op de automatische piloot ging ik van de A9 af richting Den Haag/Rotterdam. Oeps! TomTom gaf aan dat ik bij Hoofddorp weer kon keren. Dus ik bij Hoofddorp van de snelweg af, maar daar zijn allemaal nieuwe wegen aangelegd die mijn TomTom niet kent! En ik ben van de TomTom generatie, dus je raad het al: een kwartier (!!) rond gedwaald rond Hoofddorp. Uiteindelijk godzijdank de weg terug weer gevonden. Dus ik was weer on route!

Om half 3 ben ik aangekomen in Reutti (nabij Ulm). Het laatste stuk van de reis was zwaar en ik was erg moe. Dus bij aankomst eerst maar even een tukkie gedaan! Daarna een rondje door het dorp gelopen. Mijn Gasthof heet Gesunde Luft. En gezonde lucht hebben ze hier zeker! Rondom het Gasthof alleen maar boerderijen met koeien  heerlijk!

Vanavond maar een hapje eten hier. Ik ben de enige gast dus ben benieuwd wat ze voor mij in petto hebben. En daarna maar weer vroeg slapen. Morgen weer een lange reisdag voor de boeg. Morgen reis ik naar Vicenza.

Liefs,
Lisette

  • 06 Augustus 2014 - 21:31

    Jolanda:

    Hoi Lisette.
    Goed gedaan. Je eerste kilometers zitten erop.
    Lastig als je tomtom anders wil dan jij wilt. Maar niet druk maken er komt altijd weer een nieuwe afslag.
    Lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag.
    Rustig starten. Alle tijd, het is vakantie.
    Xx jolanda

  • 06 Augustus 2014 - 21:46

    Leo:

    Was je toch niet helemaal wakker. En je beamertje is gehoorzaam, luistert naar de baas :).
    e domani, bella Italia
    Cordiali saluti
    Grande bacio
    Padre

  • 06 Augustus 2014 - 22:04

    Gea Van Elk:

    Hoi lieverd, gelukkig de kop is er af. Lekker dat de reis zo voorspoedig is gegaan. Je vader en ik zijn vanmorgen nog even teruggekropen, maar vielen pas in slaap toen de wekker bijna ging.
    Morgen 6 uurtjes rijden zag ik bij route planner, maar dan zit je wel in Italie!!!!!!!

    XXX
    Mutti

  • 06 Augustus 2014 - 23:23

    Monique:

    Geniet van elke kilometer. Ook als je een stukje fout rijdt. Wie weet wat je daar ontmoet. Sta open voor het onverwachte. Ciao Bella

  • 07 Augustus 2014 - 00:06

    Marja:

    Hallo, stoere meid!

  • 07 Augustus 2014 - 07:27

    Marja:

    Goede reis.
    Denk goed om jezelf en vooral HEEL VEEL plezier.
    CIAO !!!

  • 07 Augustus 2014 - 21:25

    Marjan:

    He Lisette,
    Fijn dat je al zover bent gekomen. Geniet van alle leuke dingen en veel plezier
    Ciao
    Marjan

  • 08 Augustus 2014 - 07:47

    Marina:

    Wat ben je toch een heerlijke eerlijke mens. Fout rijden kan je nu dus ook. Want je komt toch waar je moet zijn. Dat weet je nu dus zeker. Veel plezier in Venetië.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 13 Juli 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 22209

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

Rondreis Italië

Landen bezocht: