Eerste verslag - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Lisette Elk - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Lisette Elk - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

04 Augustus 2014 | Nederland, Heerhugowaard

Hallo allemaal,

Tjah, hier schrijf ik dan mijn eerste verslag. En dat terwijl ik nog steeds in Nederland zit!
Vanaf woensdag 6 augustus t/m 10 oktober reis ik door Italië. In Rome verblijf ik 3 weken bij een gastgezin en ga ook nog naar een taalschool om Italiaans te leren. Dat is al jaren een droom van mij, en ik was nu toch in Italië! Kan ik dit mooi even meepakken :)

Afgelopen week heeft enigszins in teken gestaan van mijn "afscheid". Afscheid met aanhalingstekens want ik kom terug! (Misschien wel om alleen weer gedag te zeggen, om daarna weer weg te gaan ;-)).
Vorige week woensdag hadden mijn collega's een verrassing voor mij. Ik moest alleen oude kleren meenemen en een korte broek. Om 11 uur was het zover. Met z'n allen op de fiets. Ik kreeg 4 hints over wat we gingen doen. De eerste hint was een foto van een pad (zoals een kikker zeg maar). Na heel kort nadenken wist ik gelijk wat we gingen doen: Het Blote Bienen Pad. Of... het blote poten pad. Net zoals jij het wilt noemen...
Met Marian, Mart, Hans, Johan, Maaike, Jolanda en Liesbeth 1,5 uur lang op blote voetjes gelopen over verschillende ondergronden. Sommige waren fijn aan je voeten, maar sommige ondergronden deden ook gruwelijk pijn! Na de wandeling nog lekker gegeten bij Ijgenweis. Thanks collega's, was leuk!

En afgelopen zaterdag samen met Josiene ons feestje gevierd. Allebei jarig (geweest/binnenkort) en ook allebei geslaagd voor onze opleiding. Wat ben ik trots op ons! Feestje was erg gezellig. En de cadeaus die we hebben gekregen waren ook erg leuk! Bedankt allemaal.

En dan zit ik hier. Nog in Heerhugowaard. Mijn tassen zijn inmiddels gepakt. Morgen nog de toiletspullen en dan ben ik er helemaal klaar voor. Malibu en Safari hebben allebei al op de tassen geslapen. Volgens mij willen ze zeggen dat ik niet weg mag of dat ze mee willen. Gelukkig gaat Josiene ze de komende weken enorm verwennen.

Mijn volgende verslag hoop ik te schrijven in Venetië!

Liefs,
Lisette


  • 04 Augustus 2014 - 17:25

    Jolanda:

    Hey Lisette.
    Weet je dat ik je nu al mis.
    Ik ga je volgen en weet eigenlijk wel zeker dat je er onwijs leuke tijd gaat beleven.
    Goeie reis, X jolanda

  • 04 Augustus 2014 - 18:58

    Ruud Van Vollevelde:

    Leuk 1ste verslag, veel plezier en kijk uit naar je eerste reisverslag.

  • 04 Augustus 2014 - 20:06

    Wilma Vreeker:

    Hoi Lisette. Een goede reis met veel indrukken en leuke dingen. Doe voorzichtig he! En ik ga je volgen. Een lieve groet van mij. Xx

  • 04 Augustus 2014 - 20:31

    Ed:

    Leuk om te lezen! Veel plezier kanjer.

  • 04 Augustus 2014 - 20:40

    Marianne:

    Wens je heel veel plezier Lisette. Liefs Marianne

  • 04 Augustus 2014 - 21:26

    Gosina:

    Yeah je eerste blog is een feit. Leuk je zo te volgen. Een goede reis naar Italië gewenst! Tot over 1,5week in Rome:)!

  • 04 Augustus 2014 - 22:46

    Marja:

    Lisette, I will follow you...... Super, zo'n reisverslag.

  • 04 Augustus 2014 - 23:04

    Annemieke:

    Buon viaggio, ne fanno un momento memorabile !

  • 05 Augustus 2014 - 08:53

    Marina:

    Goed begin Lisette. Hoop nog vele belevenissen van je te kunnen lezen. Goede reis en een hele mooie tijd toegewenst.

  • 06 Augustus 2014 - 07:27

    Marja:

    Un viaggio molto buono.

    CIAO !!!

  • 06 Augustus 2014 - 19:53

    Marga:

    Hoi Lisette, ik ga je volgen hoor. Lijkt me heel leuk om te lezen hoe een en ander verloopt. Veel plezier en geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 13 Juli 2014
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 22192

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

Rondreis Italië

Landen bezocht: